زمان جاری : پنجشنبه 14 تیر 1403 - 10:32 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 645
نویسنده پیام
30nema آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 1 /2 /1391
سن: 15
تشکرها : 2
هر هفته یک فیلم

دوستان از این پس هر هفته به معرفی ، تحلیل و بررسی یکی از بهترین فیلم های تاریخ سینما می پردازیم بر اساس سایت معتبر imdb می پردازیم

این هم آدرس 250 فیلم برتر تاریخ سینما

http://www.imdb.com/chart/top

جابله به رتبه ی 69 هم نگاهی بیندازید

اما برگردیم سر بحث اصلی مون این هفته می خوایم به نقد فیلم بچه از ساخته های چارلی چاپلین بپردازیم که متن اصلی نقد رو دوشنبه می ذارم که هم اون دوستانی که فیلم رو ندیدن بتونن ببینن هم اینکه برای بقیه فرصت نقد کردن به نظرات من یا کارگردان باشه


امضای کاربر : همیشه پیروز باشید30nema
شنبه 02 اردیبهشت 1391 - 23:26
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
30nema آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 1 /2 /1391
سن: 15
تشکرها : 2

پاسخ : 1 RE نقد فیلم the kid

♥خلاصه داستان : «چارلی » شیشه بر دوره گرد ، با پسر بچه ای (کوگان) که مادرش (پورواینس) او را رها کرده زندگی می کند. پسر که چارلی او را در کنار خیابان پیدا کرده و بزرگش کرده است، شیشه پنجره خانه ها و مغازه ها ی مردم را می شکند و برای ناپدری خود کار جور می کند . تا اینکه سرانجام ، مادر که خواننده مشهور و ثروتمندی شده به فرزندش بر می خورد. اما حالا چارلی و پسربچه حاضر به جدا شدن از یکدیگر نیستند ... .

♣ نقد : چارلی 6 سال در قالب فیلمهای کوتاه دو حلقه ای آزموده شده بود و حالا خود را آماده می دید تا در زمینه فیلمهای بلند با سینمای «جدی» صامت به مقابله برآید.بنابراین معقول به نظر می آید که مایه های اجتماعی ، اخلاقی و حتی احساساتی فیلم ، پررنگ عرضه می شوند. بجز این ،جنبه شخصی فیلم نیز قابل توجه است. نوع رابطه چارلی و پسر بچه به خصوص شکل صحنه آرا یی اتاقی که در آن زندگی می کنند ، بی تاثیر از خاطرات تلخی که چاپلین از دوران کودکی خود در لندن دارد، نیست . پسربچه ، «نمونه مینیاتوری» خود ولگرد است و همه جا ادای مرد کوچک را (در مثلا زرنگی ها، حساب گری ها ، ... و حتی دورویی ها در شیوه ابراز احساسات ) در می آورد. با این همه پسر بچه در زمانه ای که تماشاگران ، آثار کمدی را در مقایسه با آثار جدی چندان به حساب نمی آورند ، به موفقیت بزرگی در سراسر دنیا ، دست پیدا می کند و هنوز هم از آثار محبوب چاپلین به شمار می آید. به یاد ماندنی ترین صحنه فیلم ، صحنه رویای چارلی است و امتیاز بارز آن ،بازی خیره کننده «کوگان» کودک 6 ساله فیلم است که در بعضی از صحنه ها گوی سبقت را از استاد می رباید.همچنین صحنه ای که می خواهند چارلی و کودک را از یکدیگر جدا کنند بسیار خوب و عمیق و سرشار از احساسات انسانی تصویر شده است.

تماشای این فیلم بسیار زیبا را به شما عزیزان علاقه مند توصیه می کنیم.


امضای کاربر : همیشه پیروز باشید30nema
سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 - 20:10
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
masouddehestani آفلاین




ارسال‌ها : 43
عضویت: 15 /2 /1391
سن: 25
تشکرها : 1
تشکر شده : 20

پاسخ : 2 RE هر هفته یک فیلم

دستون دردنکنه


امضای کاربر : شادوخرم باشید http://masouddehestani.blogfa.com/+اینترنت رایگان ایرانسل
چهارشنبه 03 خرداد 1391 - 13:48
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از masouddehestani به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: 30nema /
30nema آفلاین




ارسال‌ها : 4
عضویت: 1 /2 /1391
سن: 15
تشکرها : 2

پاسخ : 3 RE هر هفته یک فیلم

اما پس از اینکه یک فیلم خیلی قدیمی رو مورد بحث قرار دادیم حالا نوبت آن رسیده که یک فیلم که به تازگی اکران شده و در سال گذشته هم نامزد اسکار بهترین فیلم بود را به قول معروف به بوته نقد بکشیم اون کسانی که فیلم رو دیدند دوباره ببینند و اونایی که ندیدند هم حتما اون رو ببینند تا بتونیم تحلیلش کنیم فیلمی که قصد داریم اونو تحلیل کنبم و بعدش هم اونو نقد کنیم فیلم "مانی بال" هست که اونهایی که پیگیر فیلم هستن میدونن این فیلم در اسکار هم نامزد بهترین فیلم هم بهترین فیلمنامه اقتباسی هم بهترین بازیگر مکمل و هم بهترین بازیگر نقش اول برای براد پیت بود پس این فیلمو از دست ندید که انشاا... روز 22 تیر یعنی پنجشنبه هفته بعد این فیلمو نقد می کنیم و تا اون موقع نظرهاتونم راجع به فیلم حتما قرار بدید.


امضای کاربر : همیشه پیروز باشید30nema
چهارشنبه 14 تیر 1391 - 16:15
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
پرش به انجمن :

تبادل بنر  ..:: کلیک کنید ::..


تماس با ما | هر هفته یک فیلم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS